donderdag 3 augustus 2017

My July


Wat vliegt de tijd voorbij! Voordat ik het wist was het alweer augustus en was juli voorbij gevlogen! Het grootste gedeelte van juli bestond voor mij uit vakantie vieren, maar over de vakantie heb ik aparte blogposts, dus hier lees je over alle andere dingen die ik gedaan heb. Ik moet jullie helaas teleur stellen met geen bijpassende foto's. Ik had jammer genoeg niet zoveel tijd de afgelopen weken om deze blogpost voor te bereiden... Sorry!




1 year of blogging
Jaa, deze maand, of om precies te zijn 9 juli bestond mijn blog 1 jaar. En wat heb ik van dit eerste blog jaar genoten. Het was echt geweldig en door het bloggen ging ik op een andere manier naar dingen kijken. Lees hier meer over mijn eerste blog jaar!

Vakantie naar Putten
Nu noem ik toch nog even de vakantie, want wat was het fijn om even lekker de natuur weer te bewonderen zonder de dag erna weer naar school te moeten! Deel 1 en 2 van mijn blog over de vakantie in Putten staan al online, deel 3 en 4 volgen snel nog!

The Lion King
Eenmaal terug van vakantie kwamen we bij een gebeurtenis waar we al een hele tijd naar uitkeken. We gingen met het gehele gezin naar The Lion King de musical! Het was een geweldige avond, waarbij het echte Disney-gevoel weer naar boven kwam borrelen in mij. Het was een musical voor het gehele gezin. Je hoorde in de zaal het gelach van een klein kind tot de lach van een volwassen man. Het was kortom, betoverend!

Books
Tijdens deze vakantie had ik eindelijk de tijd om weer te lezen en heb ik De Hobbit uitgelezen en ben ik begon aan The Night Manager van John le Carré. Veel tijd heb ik ondertussen niet meer om te lezen maar ik ga toch proberen om het weer uit te lezen voor het eind van de vakantie.

Dit was het dan! Dit was mijn juli.. Hopelijk hebben jullie ook een leuke maand gehad en hebben jullie leuke plannen voor de komende maand!

xxx Kirsten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten