zondag 9 juli 2017

1 Year Of Living My Adventure Filled Life


Wow, wat is de tijd voorbij gevlogen! Op 9 juli 2016 besloot ik hier voor het eerst iets van mij te laten horen. En wat is het sindsdien veel gebeurd en heb ik veel gedaan! Daarom volgt er in deze post een korte samenvatting van mijn afgelopen blogjaar, met alles wat ik van het bloggen vind en de foto's die ik het afgelopen jaar gepost heb, waar ik het meest trots op ben!


Over het bloggen kan ik eigenlijk kort zijn: Ik vind het geweldig! Wel merk ik dat ik in het begin niet goed wist wat ik met een post wilde doen en dat ik maar wat deed.Nu weet ik vaak veel meer wat ik doen wil en hoe ik dat wil doen. Wel vind ik het moeilijk om de tijd te vinden voor deze tijdrovende hobby, want helaas bestaat er zoiets als school en heb ik daar nu eenmaal veel tijd voor nodig. (Maar nu even niet want het is vakantie!)

En dan nu de foto's van het afgelopen jaar waar ik trots op ben!





En natuurlijk heb ik meer foto's die ik mooi vond, maar deze foto's brachten ook nog een leuke herinneringen naar boven! En nu heb ik voor jullie de top 3 van mijn favoriete posts van dit jaar.


Het was een geweldig blogjaar en ik kan nu al niet meer wachten om volgend jaar op deze dag te zien wat ik allemaal gedaan heb!

Als je vandaag taart eet denk dan aan mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen